FOX rozpoczyna sprzedaż reklam, brokerem At Media
Od 1 lutego br. serialowy kanał FOX ruszy z emisją reklam. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie spółka At Media.
FOX będzie dostępny zarówno w sprzedaży cennikowej, jak i w modelu gwarantowanej widowni (At Single). Czas reklamowy stacji dostępny będzie także w pakietach spotów oraz w pakietach gwarantowanej widowni: At Max, At Your Choice i At Single. FOX zaproponuje również reklamodawcom możliwości niestandardowej promocji.
Nadający od listopada ub.r. FOX emituje amerykańskie seriale (m.in. „The Walking Dead”, „Simpsonowie” czy „Dollhouse”). Kanał dostępny jest na razie jedynie na platformie N oraz w Cyfrowym Polsacie (u obu operatorów wyłącznie w wersji HD, ale istnieje też wersja SD). Według Nielsen Audience Measurement stacja w grudniu ub.r. docierała do 600 tys. gospodarstw domowych. Do panelu telemetrycznego włączona zostanie od 1 lutego.
FOX będzie czwartą stacją spółki Fox International Channels w portfolio At Media po kanałach FOX Life, National Geographic Channel oraz Nat Geo Wild. Łącznie z nim broker reprezentować będzie w sumie 52 kanały telewizyjne.
Dołącz do dyskusji: FOX rozpoczyna sprzedaż reklam, brokerem At Media