Fresz reklamuje się jako 'zaskakująco orzeźwiający' (wideo)
Pod hasłem "Zaskakująco orzeźwiający" rusza kolejna odsłonakampanii reklamowej napoju Fresz. Akcja jest prowadzona wtelewizji.
Startująca właśnie odsłona kampanii reklamowej Fresz w zabawnysposób pokazuje, jak mocno orzeźwiający jest to napój. 15-sekundowyspot wykorzystywany w akcji jest utrzymany w lekkim, młodzieżowymstylu. Przekaz pod hasłem "Zaskakująco orzeźwiający" promuje przedewszystkim jabłkowo-miętowy smak, który wraz z dwoma innymiwariantami dołączył w obecnym sezonie letnim do oferty marki.
Akcja jest prowadzona w telewizji, obejmując m.in. TVP, TVN,Polsat, 4Fun i Discovery. Kreację kampanii przygotowała agencjareklamowa Euro RSCG Warsaw, natomiast zakupem mediów zajął się dommediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Fresz reklamuje się jako 'zaskakująco orzeźwiający' (wideo)