Friends Reunited nastawia się na wideo
Należący do brytyjskiej telewizji ITV portal społecznościowy Friends Reunited planuje uczynić wideo najważniejszą funkcją swojego serwisu.
W ten sposób serwis chce zwiększyć swoją popularność i dochody reklamowe, po tym jak w maju zdecydował się na zrezygnowanie z pobierania od użytkowników opłat subskrypcyjnych - informuje serwis Brand Republic.
Dyrektor zarządzający Friends Reunited Andy Baker stwierdził, że decyzja o wprowadzeniu większej ilości treści wideo do serwisu została podjęta w związku z tym, że cieszą się one bardzo dużą popularnością na stronie ITV.com.
Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w lipcu Friends Reunited przyciągnął rekordową dla portalu liczbę około 5 milionów użytkowników (wobec 4,1 miliona w czerwcu) oraz łącznie ponad 6 milionów doliczając również serwisy Genes Reunited i Friends Reunited Dating.
Z kolei według firmy badawczej comScore, w okresie kwiecień - czerwiec liczba użytkowników odwiedzających Friends Reunited zwiększyła się z 1,7 do 3,1 miliona, a wspomnianą grupę stron z 2,4 do 3,7 miliona.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Friends Reunited nastawia się na wideo