Frisco klientem agencji Mediahub
Internetowy sklep spożywczy Frisco zakończył przetarg na obsługę mediową swoich działań reklamowych. Do współpracy wybrał agencję mediową Mediahub.
Mediahub zajmie się planowaniem i zakupem mediów już dla tegorocznych działań promocyjnych marketera, związanych m.in. z odświeżeniem komunikacji. Obsługą nowego klienta agencji będzie koordynowała Jolanta Markiewicz, senior media manager w Mediahub.
Firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie podają też liczby i nazw pozostałych uczestników postępowania przetargowego.
Wcześniej obsługą mediową Frisco zajmował się EssenceMediaCom (GroupM/WPP).
Obsługą reklamową jednej z ostatnich, wiosennej kampanii Frisco zajmowała się agencja Plej.
Frisco.pl to platforma zakupów spożywczych online, która swoje usługi świadczy na terenie m.in. Warszawy, Wrocławia, Poznania, Krakowa, Trójmiasta, Katowic. Należy do holdingu Eurocash.
Dołącz do dyskusji: Frisco klientem agencji Mediahub