SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fundacja Radia ZET z nowym logotypem

Należąca do Eurozetu Fundacja Radia ZET zmieniła logotyp, aby nawiązywał bezpośrednio do obecnego loga Radia ZET.

W logotypie fundacji zostało wpisane serce, które - jak informuje Eurozet - symbolizuje odpowiedzialność społeczną rozgłośni, wpisaną w jej DNA.

Fundacja Radia ZET powstała w 1999 roku i jest jedyną radiową organizacją charytatywną w Polsce. Obejmuje opieką najbardziej potrzebujących: osoby chore, niepełnosprawne, a w szczególności dzieci. Fundacja pomaga indywidualnym podopiecznym, finansują ich rehabilitację, zakup leków i środków medycznych. Wspiera także instytucje i placówki medyczne finansując zakup sprzętu medycznego i wyposażenia niezbędnego do leczenia pacjentów.

Od 2008 roku Fundacja Radia ZET przekazała 9 mln złotych na pomoc indywidualnym podopiecznym i 11 mln złotych na sprzęt medyczny, z którego korzysta 14 szpitali w całej Polsce.

Według badania Radio Track od września do listopada br. Radio ZET miało 13,1 proc. udziału w rynku słuchalności.

Dołącz do dyskusji: Fundacja Radia ZET z nowym logotypem

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wnikliwy
No i elegancko. Teraz jest "Fundacja Radia Met" i też dobrze.
0 0
odpowiedź
User
Maksiu
Serio? To?
0 0
odpowiedź
User
Żuraw
Cóż za świetne wyczucie czasu i miejsca zważywszy na fakt zmian właścicielskich! Kolejny genialny pomysł po zmianach personalnych i ramówkowych na dosłownie kilka przed wejściem walca, który to wszystko wyrówna. Janusze zarządzania! Brawo Andrzej!
0 0
odpowiedź