G+J uruchamia nowy wortal kobiecy
W połowie sierpnia wydawnictwo G+J planuje otworzenie nowego wortalu www.Kobieta.pl.
Powstanie on na bazie istniejącego serwisu Bizz.pl.
- Jasne określenie grupy docelowej przez nową domenę Kobieta.pl zintegruje kobiece magazyny on-line G+J pod jednym wspólnym brandem, a klarowny komunikat dla odbiorców pozwoli stworzyć wokół wortalu lojalną społeczność internetową. Rezultatem wzmocnienia wortalu przez markę Kobieta.pl - mówi Małgorzata Walkowska-Geyderowicz, Wydawca ds.Multimediów - będzie nie tylko zwiększenie zasięgu, a w konsekwencji znaczący wzrost przychodów reklamowych, ale też rozszerzenie i umocnienie tradycyjnych marek magazynów G+J w Internecie.
Wortal Bizz.pl odwiedza miesięcznie ok. 0,5 mln unikalnych użytkowników, którzy generują ok. 7,5 mln odsłon miesięcznie (GemiusTraffic 06.2006).
Dołącz do dyskusji: G+J uruchamia nowy wortal kobiecy