Garden of Words otwiera 'kobiecy' dział consultingowo-szkoleniowy
Agencja Garden of Words uruchamia dział consultingowo-szkoleniowyspecjalizujący się w marketingu kobiecym. Nową strukturą kierujeKatarzyna Pawlikowska.
Agencja Garden of Words uzasadnia uruchomienie działuconsultingowo-szkoleniowego specjalizującego się w marketingukobiecym tym, że ten obszar komunikacji jest na polskim rynkustosunkowo mało znany. - Tymczasem kobiety i mężczyźni postrzegająświat inaczej, inaczej kupują i są otwarte na inne strategiemarketingowe - uzasadnia Katarzyna Pawlikowska, współwłaścicielkafirmy koordynująca ten projekt. - Dotychczas w marketingudominowały działania zbieżne z męskim widzeniem rzeczywistości,pora uzupełnić je o przekaz odpowiadający kobiecemu punktowiwidzenia - dodaje.
Wcześniej Garden of Words zrealizowała kilka projektów z zakresumarketingu kobiecego, natomiast w ramach uruchamianego właśniedziału oferuje przeprowadzanie audytów komunikacyjnych i analiz,opracowywanie strategii i rekomendacji oraz przygotowywanie iprowadzenie szkoleń z zakresu komunikacji marketingowej - równieżbezpośredniej - skierowanej do kobiet. W dziale będą pracować AdelaKobelska i Aleksandra Soboń.
Dołącz do dyskusji: Garden of Words otwiera 'kobiecy' dział consultingowo-szkoleniowy