Garnier zachęca do odkrywania witalności w sklepach Carrefour
Pod hasłem "Odkryj swoją witalność z Garnierem" przebiega kampania konsumencka tej marki. Akcja oparta na konkursie SMS-owym jest prowadzona w sieci Carrefour.
Rozpoczęta 25 lutego w sklepach Carrefour kampania konsumencka Garniera zachęca do zakupu dwóch produktów tej marki i wysłania SMS-em swojego rozwinięcia zdania: "Witalność to&". W akcji prowadzonej pod hasłem "Odkryj swoją witalność z Garnierem" zostaną wyróżnione 83 slogany, a autorzy trzech najciekawszych otrzymają vouchery na wycieczkę na Majorkę dla 2 osób.
Kampanię, która potrwa do 5 marca, przygotowała firma L'Oréal Polska we współpracy z agencją Eskadra Marketing Services.
Dołącz do dyskusji: Garnier zachęca do odkrywania witalności w sklepach Carrefour