Gazeta Prawna i Nasz Dziennik liderami
W I półroczu najwięcej z reklam straciła "Gazeta Wyborcza" i "Dziennik Sportowy"
W pierwszym półroczu 2003 najwięcej z reklam zarobiła "Gazeta Wyborcza", ale w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego przychody zmniejszyły się o 9,2%. Druga Rzeczpospolita zarobiła mniej o 1,3%. Najwięcej jednak stracił "Dziennik Sportowy" aż 24,5% - wynika z danych Agora Monitoring.
W tym czasie największy wzrost przychodów z reklam zanotowały: "Gazeta Prawna", "Nasz Dziennik" i "Puls Biznesu".
dzienniki ogólnopolskie | reklamy krajowe i lokalne | ||
Tytuł | I-VI 2002 | I-VI 2003 | dynamika |
GAZETA WYBORCZA | 353 307 633 | 320 779 868 | -9,2% |
RZECZPOSPOLITA | 60 973 023 | 60 189 641 | -1,3% |
SUPER EXPRESS | 39 614 782 | 41 563 536 | 4,9% |
PULS BIZNESU | 10 275 512 | 13 816 460 | 34,5% |
DZIENNIK SPORTOWY | 12 103 822 | 9 135 849 | -24,5% |
GAZETA PRAWNA | 4 492 851 | 7 907 078 | 76,0% |
PARKIET GAZETA GIEŁDY | 4 126 170 | 5 189 940 | 25,8% |
TRYBUNA | 3 040 236 | 3 223 672 | 6,0% |
NASZ DZIENNIK | 1 231 453 | 2 125 972 | 72,6% |
SPORT | 562 664 | 596 372 | 6,0% |
PRAWO I GOSPODARKA | 4 120 202 | 0 | -100,0% |
ŻYCIE | 2 956 907 | 0 | -100,0% |
Suma całkowita | 496 805 255 | 464 528 390 | -6,5% |
Dane cennikowe; dotyczą wpływów ze standardowych reklam i ogłoszeń prasowych.
nie uwzględnia rabatów (zawiera wydatki cennikowe);
nie uwzględnia ogłoszeń drobnych, insertów i innych niestandardowych reklam (wklejek; wszywek);
nie uwzględnia reklam tytułów w tytułach tego samego wydawcy;
Dołącz do dyskusji: Gazeta Prawna i Nasz Dziennik liderami