"Gazety Wyborcza" traci z reklam
Rosną wpływy reklamowe i sprzedaż "Pulsu Biznesu"
Wpływy reklamowe "Pulsu Biznesu", bez autopromocji, w pierwszych 5 miesiącach br. w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym wzrosły o prawie 48% osiągając wartość 11 641 783 zł (dane: Expert Monitor). To znacząco więcej niż wpływy innych dzienników. Dla porównania: Rzeczpospolita - wzrost o 6,56%, Gazeta Prawna - wzrost o 20,17% czy Gazeta Giełdy Parkiet - wzrost o 5,29%. Jedynie Gazeta Wyborcza zanotowała w badanym okresie spadek o 1,06%.
Od początku 2003r. rośnie również sprzedaż "Pulsu Biznesu". Między styczniem a kwietniem br. dziennik zanotował 0,4% wzrost. Na plusie znalazły się również: Rzeczpospolita 3,9%, Parkiet 9,6%. Spadła o 8,9% sprzedaż Gazety Wyborczej oraz Gazety Prawnej, aż o 12,3%. (Wszystkie dane zgodnie z aktualnym raportem Związku Kontroli Dystrybucji Prasy).
Z informacji wydawcy "Pulsu Biznesu" wynika, że tendencja wzrostowa została również utrzymana w maju br. Stało się to m.in. dzięki wsparciu sprzedaży poprzez dołączanie do dziennika płyt CD z kompleksowymi informacjami z zakresu Prawa Gospodarczego, multimedialnym programem szkoleniowym oraz CD ROM-em z programami pomocowymi Unii Europejskiej. Wydawca zapowiada, że kolejne płyty będą ukazywały się w przyszłości przynajmniej dwa razy w miesiącu.
Dołącz do dyskusji: "Gazety Wyborcza" traci z reklam