Tylko Gemius chce dostarczać TVP dane z pomiaru internetu
Do przetargu Telewizji Polskiej na zakup danych z pomiaru internetu i danych z badania jednoźródłowego odbiorców treści multimedialnych w internecie i w telewizji wpłynęła tylko jedna oferta. Złożyła je firma Gemius Polska. Umowa ma zostać zawarta na 12 miesięcy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
TVP zamierza przeznaczyć na zakup danych z pomiaru internetu i danych z badania jednoźródłowego odbiorców treści multimedialnych w internecie i w telewizji 565,8 tys. zł.
Gemius w swojej ofercie zaproponował kwotę 560,88 tys. zł.
Przetarg dotyczy dostarczania danych z ciągłego pomiaru korzystania z internetu realizowanego na panelu liczącym co najmniej 8 tysięcy panelistów reprezentatywnym ze względu na społeczno-demograficzne cechy internautów tj.-osób w wieku 7-75 lat posiadających dostęp do internetu na terenie całego kraju.
Wybrana w nim firma zajmie się też dodatkowo dostarczaniem danych z pomiaru telewizji, tj. korzystania z kanałów telewizyjnych realizowanego na panelu liczącym co najmniej 2 500 panelistów reprezentatywnym ze względu na społeczno-demograficzne cechy osób w wieku 7 –75 lat na terenie całego kraju, niezależnie od faktu posiadania lub nie, odbiornika telewizyjnego. O wyborze zwycięzcy zdecyduje tylko i wyłącznie cena.
Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na rok.
Dołącz do dyskusji: Tylko Gemius chce dostarczać TVP dane z pomiaru internetu