George Clooney w nowej kampanii kawy Nespresso
George Clooney przedłużył współpracę z marką Nespresso do końca 2009 r. Aktor zagra główną rolę w nowym, trwającym 2 minuty filmie George Who? zrealizowanym dla tej firmy.
Nowy film reklamowy będzie miał swoją telewizyjną premierę na jesieni w wybranych krajach Europy. Kampania w prasie drukowanej, w której wykorzystano zdjęcia wykonane przez fotografa Michela Comte, także ruszy jesienią.
- Mimo, że kampania w telewizji i prasie drukowanej nie obejmie naszego kraju, polscy członkowie Klubu Nespresso, podobnie jak ma to miejsce na całym świecie, będą mieli dostęp do wybranych materiałów w sieci zanim zostaną one pokazane szerokiej publiczności - wyjaśnił Paweł Kwiatkowski, dyrektor generalny Oddziału Nespresso w Polsce.
Fragmenty filmu będzie można zobaczyć w Internecie na stronie nespresso.com.
- Praca z Georgem Clooneyem przynosi dreszczyk emocji - powiedział Olivier Quillet, Dyrektor Międzynarodowy ds. Marketingu, Nestlé Nespresso SA. -Jego charyzma jest zaraźliwa. W grupach fokusowych oraz w czasie testów, zebraliśmy bardzo pozytywne reakcje na naszą nową kampanię. Nie mogę doczekać się jej startu, kiedy będziemy mogli pokazać ją milionom członków Klubu Nespresso na całym świecie.
Zdjęcia do filmu realizowano przez 4 dni w Mediolanie. Przy konstruowaniu Butiku Nespresso specjalnie na potrzeby tego filmu, zaangażowano ekipę liczącą 60 osób i wykorzystano 5 500 kapsułek kaw Nespresso Grands Crus.
Nowa kampania została przygotowana dla Nespresso przez oddział McCann WorldGroup w Paryżu. Film wyreżyserował kolejny zdobywca Oskara - Bennett Miller, pięciokrotnie nominowany do tej nagrody, m. in. w kategorii Najlepszy Film i Najlepszy Reżyser za obraz "Truman Capote". W roli operatora towarzyszył mu Rodrigo Prieto, autor zdjęć do filmu "Brokeback Mountain", za które otrzymał nominację do Oskara w kategorii Najlepsze Zdjęcia.
Dołącz do dyskusji: George Clooney w nowej kampanii kawy Nespresso