SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Człowiek z zasadami promuje Konto Proste Zasady w Getin Banku (wideo)

Getin Bank prowadzi kampanię reklamową pod hasłem przewodnim „Finanse na prostych zasadach”, w ramach której prezentuje konto oszczędnościowe. W spotach reklamowych ponownie pojawił się Tomek, „człowiek z zasadami”, będący bohaterem także poprzedniej kampanii, promującej Konto Proste Zasady. Kampanię realizują firmy: BBDO Warszawa, Opus Film, OMD i Performics.

Główną postacią nowej kampanii jest znany z poprzednich spotów „człowiek z zasadami”, zaradny klient Getin Banku, który wyznaje zasadę, że najlepiej oszczędza się systematycznie. Dzięki regularnemu odkładaniu części swojej pensji na koncie oszczędnościowym w Getin Banku, udało mu się już oszczędzić większą sumę.

Kampania obejmuje telewizję, internet, kino. Spoty telewizyjne w wersjach 30” i 15” będą emitowane do 18 lutego w większości stacji telewizyjnych oraz na YouTube i serwisach VOD. Pojawią się również reklamy na najbardziej znanych portalach, m.in. Onet i WP.

Konto oszczędnościowe jest promowane także przy wykorzystaniu reklam w wyszukiwarkach oraz na stronach partnerów. Dodatkowo w placówkach Getin Banku pojawiły się ulotki oraz reklamy na witrynach.

Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja BBDO Warszawa, produkcją zajął się Opus Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank, a za działania performance odpowiada agencja Performics.

Dołącz do dyskusji: Człowiek z zasadami promuje Konto Proste Zasady w Getin Banku (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
monika
Jak dla mnei bardzo fajne są te reklamy. To że bank bazuje na prostym przekazie a nie na kruczkach i niedomówieniach bardzo do mnie przemawia.
odpowiedź
User
sroka
Spoko, ogólnie getin ogarnia marketing i poprawia się pod kątem obsługi klienta. A o to chodzi.
odpowiedź
User
alex
Proste zasady również w przejrzystym przekazie, zachecającym sympatycznie do skorzystania z tej opcji GNB. Ja to kupuję.
odpowiedź