SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GfK Polonia wzmacnia dział mediów

Do działu mediów GfK Polonia dołączył Paweł Klimczewski.

Klimczewski objął stanowisko business development managera w GfK Polonia, gdzie będzie odpowiadał za rozwijanie nowych produktów i technologii badawczych. Będzie też zaangażowany w projekty dotyczące zachowań konsumentów w obszarze mediów.

Paweł Klimczewski ostatnio był związany z Polskimi Badaniami Czytelnictwa, gdzie pełnił funkcję dyrektora ds. realizacji. Wcześniej pracował w Orkla Press Polska oraz w wydawnictwie Infor.

Dołącz do dyskusji: GfK Polonia wzmacnia dział mediów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl