Gimper, Rojo i profesjonalni gamerzy reklamują Wilkinson Sword
Startuje digitalowa wizerunkowa kampania marki Wilkinson Sword (Edgewell Personal Care Poland) z udziałem digtal influencerów Tomasza „Gimpera" Działowego, Patryka „Rojo" Rojewskiego oraz profesjonalnych graczy - Pawła „Innocenta" Mocka, Daniela „Stompa" Płomińskiego, Michała „Mono" Gabszewicza oraz Mateusza „Kikisa" Szkudlarka.
Wilkinson Sword w sześciu spotach przybliża sześć historii popularnych influencerów, skupiając się na wyzwaniach, jakie podejmowali w dążeniu do osiągnięcia sukcesu. Akcja jest częścią szerszej kampanii wizerunkowej nawiązującej do korzeni marki, której hasło to „Sharpening your style since 1772”.
Influencerzy i esportowcy promują Wilkinson Sword
- Esport i gaming to obecnie najszybciej rozwijająca się dziedzina rozrywki. To emocje, wyzwania, przełomowe momenty w życiu młodych ludzi. Chcemy jako marka być obecni w świecie autentycznych bohaterów i zachęcać naszych konsumentów, aby z odwagą budowali swój styl i charakter - tak jak ich idole - mówi Beata Kozieł, regional marketing manager Poland, Edgewell Personal Care Poland (do której należy marka Wilkinson Sword).
Akcja prowadzona jest w social mediach, na kanałach twórców i marki Wilkinson Sword.
Koncepcję kreatywną kampanii oraz działania z influencerami przygotowała agencja marketingu esportowego TeamPlay. Zakupem mediów zajął się Wavemaker.
Produkcję zrealizował dom produkcyjny Artcore, a za stworzenie konceptu branded conetntu i reżyserię odpowiedzialny jest Marek Spadło.
Dołącz do dyskusji: Gimper, Rojo i profesjonalni gamerzy reklamują Wilkinson Sword