Gitara w kolejnym spocie „Czego szukasz?” reklamującym Allegro.pl (wideo)
Allegro realizuje działania wizerunkowe, które stanowią kolejny etap kampanii rozpoczętej w ub.r. pod hasłem „Czego szukasz?”. Akcję przygotowały firmy Bardzo, CutCut i UM.
Allegro kontynuuje rozpoczętą w ub.r. kampanię wizerunkową pod hasłem „Czego szukasz?”. Przekaz spotów w nowej odsłonie nawiązuje do pasji. Marka podkreśla w nich, że klient może znaleźć przedmioty, które pomogą mu odkryć nowe lub rozwinąć dotychczasowe zainteresowania.
Głównym motywem spotu jest gitara kupiona dziecku. W poprzednich reklamach pod hasłem „Czego szukasz?” pokazano m.in. przygarniętego psa i domowe życie rodziny.
Obecne działania prowadzone są przede wszystkim w telewizji, w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania spotu dwóch długości, oba emitowane są w tym samym bloku reklamowym - spot 5-sekundowy na początku zapowiada emisję spotu 60-sekundowego na końcu.
W internecie spot 60-sekundowy emitowany jest w serwisach VoD oraz na wybranych portalach horyzontalnych. Reklama widoczna jest także w serwisach muzycznych i w intertnecie mobilnym. Uzupełnieniem kampanii są emisje na ekranach kin w największych miastach w Polsce. Akcja potrwa do połowy czerwca br.
Za kreację reklamy odpowiada agencja Bardzo, za produkcję - dom produkcyjny CutCut. Reżyserem spotu jest Jesper Ericstam. Planowaniem i zakupem mediów oraz przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM.
Dołącz do dyskusji: Gitara w kolejnym spocie „Czego szukasz?” reklamującym Allegro.pl (wideo)