'Glamour' bardziej amerykański i w niższej cenie
Październikowy numer miesięcznika "Glamour" (G+J Polska) ukazał się w zmienionej szacie graficznej, z nowym logiem i nowymi czcionkami. Pismo bardziej przypomina teraz swój amerykański odpowiednik. Obniżona została też jego cena.
Po zmianach magazyn dostarcza jeszcze więcej informacji o trendach - w modzie i urodzie - oraz w innych sferach życia. Poprawiono nawigację Moda, Uroda, Ciało i Zdrowie oraz Kultura. Pojawił się też nowy dział Prawdziwe historie, opisujący ważne problemy nowoczesnej młodej kobiety.
- "Glamour" jest magazynem piszącym o trendach i kreującym trendy. Chcemy być "trendy" i dlatego wprowadzamy w nim zmiany - mówi nam Magda Bulera, PR manager w G+J Polska.
Wydawca wprowadził też promocyjną cenę pisma, która wynosi 3,90 zł. Dotychczas pismo kosztowało 5,90 zł (ceny dotyczą wydania bez gadżetu).
Październikowy numer "Glamour" ukazał się w nakładzie 300 tys. egz. i towarzyszy mu kampania reklamowa w telewizji (MTV Polska, Viva Polska, VH1 Polska), prasie ("Gala"), radiu (Eska, RMF FM) i internecie (Wirtualna Polska, Kobieta.pl, Onet.pl, Gadu-Gadu). Za kreację i planowanie mediów odpowiedzialny był dział marketingu magazynu.
Średnia sprzedaż ogółem "Glamour" w okresie od stycznia do czerwca br. wyniosła 137 317 (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'Glamour' bardziej amerykański i w niższej cenie