SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Glamour na zakupy

12 kwietnia na rynku ukaże się wiosenne wydanie magazynu 'Glamour na zakupy'.

Shoppingowe wydanie Glamour ukazuje się dwa razy do roku - w sezonie wiosenno-letnim i jesienno-zimowym. Pierwszy numer ukazał się w październiku 2006 roku.

Ideą magazynu „Glamour na zakupy” jest przegląd światowych trendów pod kątem dostępności modnych w danym sezonie fasonów, strojów, butów w polskich sklepach. „Tłumaczymy światowe trendy na polski rynek. Podpowiadamy, gdzie można kupić rzeczy z wybiegów – w cenach przystępnych dla czytelniczek Glamour” – mówi Grażyna Olbrych, redaktor naczelna miesięcznika. „Nasi styliści wyszukują w ofercie polskich sklepów to, co najmodniejsze, dzięki czemu czytelniczka ma pewność, że dokonuje najlepszych wyborów.”

Najnowszemu wydaniu Glamour towarzyszy kampania reklamowa w telewizji (TVN, Polsat, TVN Style, TVN7, TV4), w prasie (Glamour, Gala) i Internecie (http://www.kobieta.pl/).

Kreację przygotował dział marketingu G+J. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Glamour na zakupy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl