Glamour umacnia swoją pozycję
Czytelnictwo magazynu systematycznie wzrasta
Najnowsze wyniki badań potwierdzają, że luksusowy magazyn dla kobiet GLAMOUR systematycznie umacnia swoją pozycję, zdobywając zaufanie coraz większej liczby czytelników.
Polskie badanie czytelnictwa "PBC General", przeprowadzone przez SMG/KRC Poland Media, potwierdzają sukces GLAMOUR (G+J Polska) na polskim rynku. Z badań tych wynika, że czytelnictwo magazynu systematycznie wzrasta.
W segmencie luksusowych miesięczników kobiecych (pod względem czytelnictwa wśród kobiet), GLAMOUR uplasował się na drugiej pozycji, osiągając wskaźnik 2,7 proc. (PBC General, SMG/KRC Poland Media, COW, kwiecień-lipiec 2003, n=6 151, kobiety).
Średnie czytelnictwo w całej populacji za ten sam okres wyniosło 1,6 proc. (PBC General, SMG/KRC Poland Media, COW, kwiecień-lipiec 2003, n=12 008, cała populacja). Najnowsze badania, przeprowadzone w lipcu wskazują, że systematycznie przybywa czytelników GLAMOUR, który umacnia swoją wysoką pozycję na tle konkurencji. Potwierdzają to ostatnie wyniki czytelnictwa za miesiąc lipiec:
Tak doskonałe wyniki czytelnictwa zdecydowanie umocniły GLAMOUR na wysokiej drugiej pozycji tylko za "Twoim Stylem", pozostawiając w tyle inne znane marki, jak: "Cosmopolitan", "Elle", "Viva!Uroda", "Pani", "Marie Claire" i "Zwierciadło".
- "GLAMOUR , już w pierwszym miesiącu pojawienia się na polskim rynku, osiągnął rekord sprzedaży i konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku. Jestem przekonany, że GLAMOUR stale będzie zdobywał nowych wiernych czytelników i partnerów reklamowych, z którymi będziemy dzielić się kolejnymi wspólnymi sukcesami - powiedział Oliver Voigt, prezes G+J Polska.
Dołącz do dyskusji: Glamour umacnia swoją pozycję