SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Glamour” zyskał najwięcej, “Sukces” poniżej 20 tys. egz.

Większość miesięczników shoppingowych i lifestylowych zanotowało w lutym br. spadki sprzedaży, najwięcej stracił ostatni w rankingu “Sukces”. Z kolei największy wzrost zanotował “Glamour”, a liderem pozostał “Twój Styl”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem “Twojego Stylu” w lutym 2011 roku wyniosła 267 485 egz. i była niższa o 7,69 proc. niż w lutym 2010 roku.

Na drugim miejscu z wynikiem na poziomie 145 143 egz. znalazł się magazyn shoppingowy “Avanti” (Agora), którego średnia sprzedaż ogółem spadła o 2,58 proc. Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Joy” (Marquard Media Polska), który w lutym br. rozchodził się w średnim nakładzie 132 464 egz. Tytuł ten zanotował spadek o 13,79 proc.

Największy wzrost w zestawieniu zanotował magazyn “Glamour” (G+J Polska), zajmujący piąte miejsce. Jego wynik sprzedażowy wzrósł o 19,92 proc. do 109 299 egz.

Z kolei największy, wynoszący 22,46 proc., spadek dotknął pisma “Sukces” (Wydawnictwo Przekrój). Jego średnia sprzedaż ogółem w lutym br. wyniosła tylko 16 290 egz., co dało mu ostatnie miejsce w rankingu.

Wirtualnemedia.pl luty
2011 2010
ZKDP sprzedaż ogółem
Twój Styl 267 485 289 762
Avanti 145 143 148 984
Joy 132 464 153 652
Cosmopolitan 111 857 111 399
Glamour 109 299 91 141
Pani 105 593 116 171
In Style - Edycja Polska 82 718 85 270
Zwierciadło 82 588 101 658
Hot Moda & Shopping 76 283 -
Elle 69 308 60 033
Uroda 55 837 49 241
Shape 25 885 27 613
Sukces 16 290 21 008


Porównując dane z lutego do tych z poprzedniego miesiąca widać, że najwięcej zyskał “Twój Styl” (25,86 proc.), a najwięcej stracił “Cosmopolitan” (23,47 proc.). 

Wirtualnemedia.pl luty styczeń
2011 2010
ZKDP sprzedaż ogółem
Twój Styl 267 485 212 526
Avanti 145 143 136 880
Joy 132 464 131 599
Cosmopolitan 111 857 146 162
Glamour 109 299 105 391
Pani 105 593 103 767
In Style - Edycja Polska 82 718 81 367
Zwierciadło 82 588 85 839
Hot Moda & Shopping 76 283 66 817
Elle 69 308 73 640
Uroda 55 837 55 436
Shape 25 885 27 670
Sukces 16 290 19 158


 

Dołącz do dyskusji: “Glamour” zyskał najwięcej, “Sukces” poniżej 20 tys. egz.

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Cham wirtualny
Brawa dla Agaty Daniluk z Sukcesu! Sprowadzenie ludzi z byłego Dziennika, gdzie liczyło się nie tylko politykierstwo, ale układy, koleżeństwa i krętactwo, kończy się właśnie takim sukcesem dla każdej gazetki. W swoim "sukcesie" Daniluk jak widać przegoniła swoją poprzedniczkę, o której słuch medialny zaginął- Basię Stanisławczyk. Czy pisze teksty z pogłębionym researchen po 500 zł? W trendzie spadających honorariów już chyba tyle w 2011 roku bowiem powinna dostawać. W 2012 nie więcej niż 200 zł.
0 0
odpowiedź
User
pipe212
anka jurgaś jest bardzo zdolna. Robi fajne pismo! życze dalszych sukcesów.
0 0
odpowiedź
User
krynia
Po co jątrzysz i wypisujesz brednie? Gazeta Agaty Daniluk jest o lata świetlne lepsza od Sukcesu p. Stanisławczyk. Naczelny nie ma wpływu na decyzje, podejmowane przez właściciela i wydawce, a to one w głównej mierze przyczniły się do spadku czytelnictwa obu tytułów, Przekroju i Sukcesu. Nie obrazaj ludzi z Dziennika, którzy sa takimi dziennikarzami, jak inni i nie zasługują na te słowa. To oni przez długi czas ratowali tyłek panom prezesom w wyd. „Przekroj”, tyrając za zmniejszone pensje i z mniejszym składem. A co do pogłębionych tekstów za 500 złotych: tak, są pogłębione, płaci się jednak za nie więcej. Masz jeszcze jakieś uwagi?
0 0
odpowiedź