GM Records wybiera BEZobaw
GM Records wybrało Agencję BEZobaw do przygotowania, na potrzeby promocyjne firmy, prezentacji multimedialnej.
Zaproszenie do przedstawienia oferty na prezentację multimedialną dla GM Records zostało wysłane w lipcu do czterech agencji. Do zaprezentowania pomysłów poproszono Design606, BEZobaw, Just oraz Argonauts360. W wyniku informacji prasowych dodatkowo w konkursie uczestniczyły trzy agencje: Hand Made, Pryzmat, Top Impact. Po przeanalizowaniu nadesłanych propozycji, GM Records podjęło decyzję o rozpoczęciu współpracy z Agencją BEZobaw.
- Kreacja i pomysł Agencji BEZobaw doskonale odpowiadają naszym oczekiwaniom. Wykorzystane przez BEZobaw techniki i koncepcje, a także szczególne zwrócenie uwagi na interaktywność prezentacji sprawiło, że podjęliśmy decyzję o wyborze właśnie tej agencji. Przygotowana praca będzie najlepszą wizytówką GM Records, uosabiającą najważniejsze cechy firmy – nowoczesność, zaawansowanie technologiczne i oryginalność – mówi Bernard Lubański, Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu GM Records.
Prezentacja multimedialna firmy stanowi jeden z elementów nowej strategii marketingowej firmy, która wiąże się z ekspansją GM Records na rynek europejski. Przygotowane działania promocyjne mają na celu budowę wizerunku przedsiębiorstwa, jako nowoczesnej tłoczni wykorzystującej technologie nowej generacji, świadczącej usługi na najwyższym poziomie - podano w komunikacie.
Dołącz do dyskusji: GM Records wybiera BEZobaw