Gmotion i TubaPR – nowe spółki i usługi Grupy G24
Grupa G24 rozszerzyła swoją ofertę o usługi niezwiązane z golfem. W tym celu uruchomiła agencje Gmotion i TubaPR.
Grupa G24, specjalizująca się w przygotowywaniu i realizacji projektów marketingowych związanych z golfem, uzasadnia, że powołanie spółek Gmotion i TubaPR to odpowiedź na oczekiwania klientów. – W ostatnich latach systematycznie otrzymujemy kolejne niegolfowe zadania, stąd formalizacja tych działań w postaci nowych brandów – mówi Jacek Gulmantowicz, prezes firmy.
- Dysponujemy ogromnym potencjałem, który wcześniej poza sezonem gry w golfa był praktycznie niewykorzystywany – dodaje Donata Adamczyk, dyrektor event & PR.
I tak Gmotion zajmuje się uatrakcyjnieniem formuły spotkań na polu golfowym i organizacją imprez niezwiązanych z tym sportem. W ofercie agencji znajduje się przygotowywanie m.in. imprez scenariuszowych i korporacyjnych oraz konferencji i wydarzeń specjalnych.
Z kolei TubaPR realizuje projekty marketingowe i kampanie public relations. Zajmuje się również wsparciem medialnym wydarzeń organizowanych przez Gmotion oraz Golf24.
Dołącz do dyskusji: Gmotion i TubaPR – nowe spółki i usługi Grupy G24