Goldbach Audience będzie sprzedawać reklamy w GG i Open.fm
Sieć Goldbach Audience przejęła obsługę komunikatora GG i serwisu Open.fm w zakresie sprzedaży reklam. Poprzednio zajmowało się tym biuro reklamy Grupy Allegro i GG Network.
Biuro reklamy Grupy Allegro i GG Network przekazuje sieci Goldbach Audience obsługę reklamową GG i Open.fm po kilku latach sprzedawania reklam we własnym zakresie. Przypomnijmy, że w październiku ub.r. Grupa Allegro rozpoczęła zwolnienia grupowe i wdrażanie nowej strategii zakładającej m.in. reorganizację działów marketingu, obsługi klienta korporacyjnego IT, finansów oraz administracji (więcej na ten temat).
Oferta reklamowa GG obejmuje baner w oknie rozmowy, oknie kontaktów oraz w komunikacie startowym, natomiast na Open.fm są to m.in. reklamy pre-roll (wideo lub audio) oraz spotu w bloku reklamowym emitowanym co pół godziny. - Różnorodna oferta formatów oraz szerokie możliwości targetowania przekazu umożliwiają dopasowanie oferty do potrzeb każdego reklamodawcy - przekonuje Karol Skorupski, dyrektor biura reklamy GG Network.
W listopadzie ub.r. komunikator GG zanotował 2,57 mln użytkowników, 4,2 mln uruchomionych aplikacji i 237,8 mln odsłon krajowych, a serwis Open.fm - 507,3 tys. użytkowników i 15,9 mln odsłon krajowych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Nie podano, na jak długo Grupa Allegro podpisała umowę z Goldbach Audience na obsługę GG i Open.fm.
Dołącz do dyskusji: Goldbach Audience będzie sprzedawać reklamy w GG i Open.fm