GoldenSubmarine z działem badań i analiz
Agencja GoldenSubmarine stworzyła własny dział badań i analiz. Kieruje nim Cezary Różański.
Uruchomiony przez agencję interaktywną GoldenSubmarine dział badań i analiz będzie prowadził monitoring z kampanii realizowanych przez firmę, przygotowywał raporty z ich przebiegu oraz opracowywał nowe rozwiązania wpływające na efekty przyszłych działań marketingowych. Zakończeniem pracy nad każdą akcją prowadzoną przez agencję będzie specjalny raport podsumowujący skuteczność zaproponowanych pomysłów, wykorzystanych mediów i form reklamowych, zastosowanych kreacji oraz zmian wprowadzonych w trakcie realizacji. Nowy dział będzie także odpowiadał za opracowywanie materiałów edukacyjnych na wewnętrzne potrzeby agencji.
Koordynacją pracy działu badań i analiz GoldenSubmarine zajmuje się Cezary Różański (na zdjęciu), który wcześniej pełnił w firmie funkcję senior new business managera. – Utworzenie oddzielnej struktury było niezbędne, aby nasza wiedza i wnioski z działań prowadzonych dla klienta były pełniejsze niż dotychczas – uzasadnia Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine. – W ten sposób zamykamy koło ilustrujące naszą filozofię 360interactive – dodaje.
Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine z działem badań i analiz