Google chce rozszerzyć porozumienie reklamowe z Yahoo
Google jest zainteresowane rozszerzeniem reklamowego porozumienia zYahoo po zakończonym sukcesem dwutygodniowym eksperymencie.
Przypomnijmy, że w kwietniu dwie największe wyszukiwarki naświecie przeprowadziły dwutygodniowy test, w ramach którego reklamydostarczane przez Google były umieszczane w wynikach wyszukiwaniaYahoo.
Dyrektor wykonawczy Google Eric Schmidt oświadczył w trakciedorocznego spotkania z udziałowcami, że eksperyment był "udany" -informuje serwis Brand Republic. "To dobre podłoże, aby rozmawiać zYahoo! o dalszej współpracy" - dodał Schmidt.
Zdaniem analityków, decyzja Yahoo o zawarciu porozumienia znajwiększym rywalem na rynku internetowych wyszukiwarek, byłajednym z ostatnich kroków podjętych w celu uniknięcia przejęciaprzez Microsoft lub wywarcia presji na koncern z Redmond, aby tenzwiększył swoją ofertę. Ostatecznie Microsoft wycofał swojąpropozycję.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Google chce rozszerzyć porozumienie reklamowe z Yahoo