Google Online Marketing Challenge - rusza nowa edycja
Ruszyła rejestracja wykładowców do odbywającego się w 2012 r. konkursu dla studentów z całego świata - Google Online Marketing Challenge (GOMC 2012).
Google Online Marketing Challenge to konkurs marketingowy dla studentów wszystkich uczelni wyższych z całego świata. Uczestnicy muszą opracować jak najskuteczniejszą kampanię reklamową online w Google AdWords dla istniejącej firmy lub organizacji non-profit. Przeprowadzając kampanię i podsumowując ją w raportach, mają w praktyce potwierdzić swoje umiejętności z dziedziny reklamy i konsultingu. Następnie Google wraz z zespołem niezależnych nauczycieli akademickich z całego świata wybiera zwycięskie drużyny, biorąc pod uwagę skuteczność prowadzonych przez nie kampanii oraz jakość ich raportów.
Na zwycięzców czekają nagrody:
– wycieczka do centrali Google w Mountain View w Kalifornii dla zwycięzców finału głównego,
– wizyty w regionalnych biurach Google dla zwycięzców regionalnych,
– szansa dla współpracujących ze studentami organizacji non-profit na uzyskanie dotacji w wysokości 30 tys. USD,
– nowa kategoria nagrody w konkursie GOMC 2012 – nagroda za najlepszą stronę społecznościową
Rejestracja studentów rozpocznie się 31 stycznia 2012 r. Ich uczestnictwo w konkursie możliwe jest po zarejestrowaniu się ich wykładowców. Więcej informacji na temat konkursu Google Online Marketing Challenge można znaleźć na tej stronie.
W zeszłorocznej edycji konkursu wzięło udział 50 tys. uczestników ze 100 krajów, a polskie drużyny zajęły czołowe miejsca (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Google Online Marketing Challenge - rusza nowa edycja
Gdybym mógł coś Google zasugerować, to myślę, że mogliby rozważyć promocję white SEO i znajomości zaawansowanych zagadnień związanych w indeksacją w ich wyszukiwarce.
http://linkexpert.eu/rozdzial/indeksacja-w-google/