Google promuje swoje produkty nawiązując do festiwalu Glastonbury (wideo)
Google uruchomiło w Wielkiej Brytanii swoją pierwszą kampanię promującą jej produkty.
60-sekundowy spot nawiązuje do zeszłorocznej reklamy 'Parisian Love', który został wyemitowany podczas finału ligi futbolu amerykańskiego NFL Super Bowl (więcej).
W reklamie występuje uczestnik festiwalu Glastonbury, który za pomocą mobilnych usług internetowego giganta poznaje hiszpańską dziewczynę. Promowane w reklamie produkty Google to m.in. wyszukiwarka, Street View i Tłumacz.
Spot został stworzony przez zespół kreatywny Google we współpracy z agencjami reklamowymi BBH i Kolle Rebbe, a za produkcję odpowiedzialne są agencje Accept i Proceed.
Brytyjski oddział Google do przeprowadzenia tej kampanii potrzebował zgody organizatorów festiwalu Glastonbury, który odbędzie się w dniach 25-27 czerwca.
Dołącz do dyskusji: Google promuje swoje produkty nawiązując do festiwalu Glastonbury (wideo)