SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google rezygnuje ze sprzedaży reklam w radiu

Po trzech latach Google postanowiło zrezygnować ze sprzedaży reklamdla stacji radiowych.

W poście na firmowym blogu, wiceprezes Google ds. zarządzaniaproduktami Susan Wojcicki poinformowała, że usługa Audio Adszostanie wyłączona 31 maja.

"Poświęciliśmy istotne zasoby na rozwój tych produktów i podrodze wiele się nauczyliśmy, ale nie odnieśliśmy sukcesu na jakiliczyliśmy. Dlatego postanowiliśmy wycofać się z tradycyjnego rynkuradiowego i skoncentrować nasze działania na internetowym przekazieaudio" - napisała Wojcicki.

Decyzja może poskutkować zwolnieniem około 40 osób pracującychwokół radiowego projektu, ale Google zapewnia że poszuka dlawiększości nich miejsca w innych obszarach swojej działalności.

W ubiegłym miesiącu internetowy gigant postanowił równieżwycofać się ze sprzedaży reklam prasowych w ramach programu PrintAds, gdyż usługa nie zdobyła dostatecznej popularności.

źródło: NYTimes.com

Dołącz do dyskusji: Google rezygnuje ze sprzedaży reklam w radiu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl