Google rezygnuje ze sprzedaży reklam w radiu
Po trzech latach Google postanowiło zrezygnować ze sprzedaży reklamdla stacji radiowych.
W poście na firmowym blogu, wiceprezes Google ds. zarządzaniaproduktami Susan Wojcicki poinformowała, że usługa Audio Adszostanie wyłączona 31 maja.
"Poświęciliśmy istotne zasoby na rozwój tych produktów i podrodze wiele się nauczyliśmy, ale nie odnieśliśmy sukcesu na jakiliczyliśmy. Dlatego postanowiliśmy wycofać się z tradycyjnego rynkuradiowego i skoncentrować nasze działania na internetowym przekazieaudio" - napisała Wojcicki.
Decyzja może poskutkować zwolnieniem około 40 osób pracującychwokół radiowego projektu, ale Google zapewnia że poszuka dlawiększości nich miejsca w innych obszarach swojej działalności.
W ubiegłym miesiącu internetowy gigant postanowił równieżwycofać się ze sprzedaży reklam prasowych w ramach programu PrintAds, gdyż usługa nie zdobyła dostatecznej popularności.
źródło: NYTimes.com
Dołącz do dyskusji: Google rezygnuje ze sprzedaży reklam w radiu