Google testuje rozszerzalne reklamy
Firma Google rozpoczęła testy rozszerzalnych reklam (expandable ads) w swoich sieciach AdSense i AdWords.
Tego typu reklamy zwiększają swój rozmiar po kliknięciu na nie przez użytkownika, oferując mu dodatkowe treści od reklamodawcy, np. zwiastuny filmów czy klipy z gier wideo.
Google zapewnia, że w jego usłudze szerokość i wysokość reklamy po rozwinięciu będzie co najwyżej dwukrotnie większa od oryginalnego rozmiaru oraz że użytkownik będzie mógł ją zamknąć w każdej chwili.
Z kolei reklamodawca otrzyma pieniądze dopiero po drugim kliknięciu reklamy, które skieruje internautę na jego witrynę.
W sieci AdSense program rozszerzalnych reklam jest dostępny w Ameryce Północnej i Europie, w języku holenderskim, angielskim, francuskim, niemieckim, włoskim, portuagalskim lub hiszpańskim. Natomiast w przypadku AdWords usługa znajduje się w fazie beta i jest dostępna tylko dla amerykańskich reklamodawców uczestniczących obecnie w programie 3rd Party Ad Serving.
źródło: MarketingVOX
Dołącz do dyskusji: Google testuje rozszerzalne reklamy