SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Google testuje rozszerzalne reklamy

Firma Google rozpoczęła testy rozszerzalnych reklam (expandable ads) w swoich sieciach AdSense i AdWords.

Tego typu reklamy zwiększają swój rozmiar po kliknięciu na nie przez użytkownika, oferując mu dodatkowe treści od reklamodawcy, np. zwiastuny filmów czy klipy z gier wideo.

Google zapewnia, że w jego usłudze szerokość i wysokość reklamy po rozwinięciu będzie co najwyżej dwukrotnie większa od oryginalnego rozmiaru oraz że użytkownik będzie mógł ją zamknąć w każdej chwili.

Z kolei reklamodawca otrzyma pieniądze dopiero po drugim kliknięciu reklamy, które skieruje internautę na jego witrynę.

W sieci AdSense program rozszerzalnych reklam jest dostępny w Ameryce Północnej i Europie, w języku holenderskim, angielskim, francuskim, niemieckim, włoskim, portuagalskim lub hiszpańskim. Natomiast w przypadku AdWords usługa znajduje się w fazie beta i jest dostępna tylko dla amerykańskich reklamodawców uczestniczących obecnie w programie 3rd Party Ad Serving.

źródło: MarketingVOX

Dołącz do dyskusji: Google testuje rozszerzalne reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl