Google znów na czele rankingu najbardziej cenionych marek
Drugi rok z rzędu Google znalazło się na czele rankingu najwyżejcenionych marek.
Ranking Customer Loyalty Engagement Index (CLEI) opracowujefirma badawcza Brand Keys, specjalizująca się w badaniu poziomulojalności i zaangażowania konsumentów. Na tegorocznej liścieuwzględniono 374 marki, które oceniało 26 tysięcy konsumentów -informuje serwis Brandweek.
Zdaniem respondentów, w zachowaniu pozycji lidera Google pomogłaprzede wszystkim innowacyjność, kreatywność oraz stosowanie zasady,że konsument jest najważniejszy.
Na drugim miejscu znalazła się marka wypożyczalni samochodówAvis, która do tej pory wygrywała w rankingu sześć razy najedenaście jego edycji. Tymczasem konkurencyjny Hertz awansował z87. aż na 13. pozycję.
W rankingu po raz pierwszy uwzględniono marki kosmetyków i odrazu zanotowały one spory sukces, okupując 12 z 25 pierwszychmiejsc. Najlepiej wypadły Mary Kay (3. miejsce), Maybelline (4.),Estee Lauder (5.) oraz Clinique (8.).
źródło: Brandweek
Dołącz do dyskusji: Google znów na czele rankingu najbardziej cenionych marek