"Gość Niedzielny" podnosi ceny reklam
Od początku października Biuro Reklamy 'Gościa Niedzielnego' wprowadza nowy cennik reklam.
Podwyżka ma związek ze zwiększeniem poziomu sprzedaży pisma, który w stosunku do ubiegłego roku wzrósł o ponad 15%.
– Nowe ceny są co prawda wyższe od dotychczasowych, ale i tak są nadal bardzo konkurencyjne. Nasz tygodnik cieszy się coraz większym zainteresowaniem domów mediowych, dlatego cennik, który przygotowaliśmy umożliwi nam prowadzenie spójnej i atrakcyjnej dla wszystkich zainteresowanych polityki cenowej. Wcześniejszy cennik tego nie zapewniał – tłumaczy podwyżkę Aneta Mondry szef biura reklamy w „Gościu Niedzielnym”.
Nowe, przykładowe ceny:
Prawa redakcyjna 21.000
III okładka 25.000
IV okładka 30.000
Na początku września Gość powiększył objętość o dodatkowe 16 stron. Cena egzemplarzowa to nadal 3 złote. Tygodnik w czerwcu sprzedawał przeciętnie 134.818 egzemplarzy tygodniowo.
Dołącz do dyskusji: "Gość Niedzielny" podnosi ceny reklam