SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GPD realizuje kampanię “Dobry Chrup – dobry dzień!” dla marki Lajkonik

Wystartowała nowa kampania reklamowa dla marki Lajkonik, promująca nowy produkt – krakersy Dobry Chrup. Celem dzialań reklamowych pod hasłem “Dobry Chrup – dobry dzień!” jest wprowadzenie na rynek nowych krakersów obficie posypanych ziarnami sezamu, lnu i chia.
 

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiadała agencja GPD, która zaproponowała hasło przewodnie: “Dobry Chrup, dobry dzień!”. Tym samym marka Lajkonik wita się z konsumentami swoim nowym produktem, oferując przekąskę na cały dobry dzień.

Spot reklamowy wykorzystuje hiperrealistyczne CGI, aby pokazać chrupkość produktu i bogactwo ziaren. Render krakersa powstał z użyciem technologii fotogrametrii, a następnie został starannie oczyszczony i przygotowany do dalszej pracy za pomocą tradycyjnych metod, takich jak rzeźbienie i malowanie tekstur. Projekt zakończył się compositingiem i kolorkorekcją, co pozwoliło na płynne wkomponowanie sceny CGI w całość reklamy.

Za produkcję oraz postprodukcję kampanii odpowiada GPD Film Studio. Za zakup mediów odpowiada agencja Spark Foundry, będąca częścią Publicis Groupe. 
 

 

Dołącz do dyskusji: GPD realizuje kampanię “Dobry Chrup – dobry dzień!” dla marki Lajkonik

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl