Grandes Kochonos wygrywa przetarg marki Domestos
Unilever rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową marki Domestos. Zlecenie zdobyła agencja Grandes Kochonos.
W ramach obsługi stałej Grandes Kochonos będzie odpowiadać za strategię komunikacji i kreację w roku 2019. Pierwsze działania reklamowe rozpoczną się przy okazji akcji "Domestos: Wzorowa Łazienka".
Grandes Kochonos zaproponowali nowe rozwiązania na polu mechaniki całej akcji, dzięki czemu większy nacisk położono na działania edukacyjne w zakresie higieny, poinformowano w komunikacie.
Zespół zajmie się w dalszej kolejności przygotowaniem treści na kanały social marki, materiałów POS i kampanii displayowych.
Marketer nie podaje innych szczegółów na temat postępowania przetargowego.
Ostatnią aktywnością reklamową marki Domestos była kampania telewizyjna z 2016 roku. Kreacja środka Domestos 24h Plus została zaskarżona do Rady Etyki Reklamy, która uznała, że użyte w niej sformowanie „molekuły higieny” musi zostać odpowiednio zdefiniowany, tak by odbiorca reklamy znał rzeczywisty skład produktu.
Dołącz do dyskusji: Grandes Kochonos wygrywa przetarg marki Domestos