Great Open House wygrał kokosowy przetarg
Warszawski Oddział agencji marketingu bezpośredniego Great Open House wygrał przetarg na opracowanie kampanii wprowadzającej likier kokosowy Parrot Bay, markę koncernu Diageo.
Rozwiązania, jakie zaproponowała koncernowi Diageo agencja Great Open House, związane były z przygotowaniem koncepcji dotyczącej pozycjonowania marki oraz mechaniki promocji konsumenckiej w kanale on-trade wraz z materiałami POS.
„Przetarg dla Diageo był pierwszym, który nadzorowałam od momentu, kiedy związałam się z agencją Great Open House, dlatego tym większa jest radość z odniesionego sukcesu, który dobrze wróży naszej przyszłej współpracy.” – mówi Magdalena Brejnak nowa Dyrektor Zarządzająca Warszawskiego Oddziału GOH.
Wszelkie aktywności marki Parrot Bay planowane są na wiosnę 2007 roku.
Dołącz do dyskusji: Great Open House wygrał kokosowy przetarg