Grey Worldwide Warszawa będzie reklamować Lotos
Grey Worldwide Warszawa wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Lotos. Poprzednio zajmowała się tym agencja Adwertajzing.
W prowadzonym od listopada ub.r. przetargu Lotosu, Grey Worldwide Warszawa wygrała z pięcioma innymi agencjami - DDB, Ogilvy & Mather, Publicis, PZL i Saatchi &Saatchi.
- Lata 2013-2015 będą dla marki Lotos okresem działań reklamowych koncentrujących się na budowaniu coraz bliższych i coraz bardziej partnerskich relacji z konsumentami. W przetargu wyłoniliśmy partnera biznesowego, który wspólnie z nami te działania będzie realizował - mówi Anna Goliszewska, dyrektor biura zarządzania marką w Grupie Lotos.
Grey Worldwide Warszawa będzie odpowiadać za strategię i koncepcję działań reklamowych Lotosu we wszystkich mediach i kanałach komunikacji. Poprzednio zajmowała się tym agencja Adwertajzing.
Grupa Lotos jest drugą największą firmą w Polsce i szóstym koncernem pod względem przychodów w Europie Środkowo-Wschodniej. Tworzy grupę kapitałową, w skład której, oprócz Grupy Lotos (spółka matka), Lotos Czechowice, Lotos Jasło i Lotos Petrobaltic (prowadzi poszukiwania oraz wydobycie ropy naftowej i gazu na Bałtyku, Norweskim Szelfie Kontynentalnym i Litwie), wchodzi kilkanaście spółek zależnych. Jedną z kluczowych jest Lotos Paliwa, która zarządza siecią ponad 400 stacji paliw Lotos i Lotos Optima.
Dołącz do dyskusji: Grey Worldwide Warszawa będzie reklamować Lotos