Gruner + Jahr chce pokonać "Twój Styl" Bauera
Magazyn GLAMOUR wzbogaci ofertę wydawnictwa G+J
Polska edycja miesięcznika ukaże się na naszym rynku wiosną przyszłego roku. Tymczasem Redaktor Naczelna - Grażyna Olbrych (wcześniej Redaktor Naczelna "Cosmopolitan") kompletuje zespół redakcyjny.
"GLAMOUR" będzie magazynem z tzw. "wyższej półki". Zaoferuje informację, rozrywkę oraz poradnictwo. Znajdą się w nim strony poświęcone światom: mody, urody i biznesu. Swoje stałe miejsce zajmą także wywiady, wydarzenia kulturalne, reportaże i podróże.
"Ma być magazynem, który czyta się szybko, w którym zawarte jest bardzo dużo informacji." Na tym przede wszystkim, według Redaktor Naczelnej, ma polegać jego nowość. Jak też dodaje, przeważać w nim będą krótkie, jednostronicowe artykuły. Miesięcznik "GLAMOUR" pojawi się na rynku wyłącznie w formacie kieszonkowym.
Określany przez przedstawicieli wydawnictwa mianem luksusowego, adresowany będzie głównie do kobiet: młodych, pracujących i nowoczesnych. Cena egzemplarza pozostaje jeszcze tajemnicą, ale wiadomo już, że będzie wynosić około 5 zł.
W przyszłym tygodniu specjalną ofertę promocyjną otrzymają reklamodawcy. Jaką? Tego Dyrektor Grupy Reklamy i Marketingu - Kinga Dubicka, nie chciała zdradzić. Dodała natomiast, że magazyn ma już "pierwsze bookingi na pierwsze wydania". Cena strony reklamowej w polskim "GLAMOUR" to koszt w wysokości 39900 zł.
W 2002 roku wprowadzone edycje GLAMOUR w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Hiszpanii, z powodzeniem zostały przyjęte na tamtejszych rynkach. Czy Polki polubią "GLAMOUR"? Oliver Voigt, prezes G+J Polska, twierdzi, że to doskonały moment na wprowadzenie takiego pisma na rynek polski. Wydawnictwo liczy, że w Polsce miesięcznik "GLAMOUR" osiągnie sukces porównywalny do tego, jaki odniósł "Twój Styl".
Axel Ganz, prezes G+J Magazines International: "GLAMOUR jest czasopismem kobiecym, które idealnie pasuje do portfolio Gruner + Jahr oraz do rynku polskiego. Koncepcja magazynu, jak chyba żadnego innego czasopisma powstałego w ciągu ostatnich lat, opiera się na wysokiej jakości i nowoczesności. Sukcesy magazynu GLAMOUR w Anglii, Niemczech i Hiszpanii mówią same za siebie. Także GLAMOUR Polska zaoferuje informacje, rozrywkę oraz poradnictwo i będzie promieniować radością życia. Cieszymy się ze współpracy z Condé Nast. Zdecydowanie opowiadamy się za jakością i międzynarodowością."
Bernd Runge, wiceprezes Condé Nast International: "Cieszymy się z partnerskiej współpracy z Gruner + Jahr i jesteśmy przekonani, że również w Polsce, tak jak w innych krajach, GLAMOUR odniesie ogromny sukces. To połączenie nowoczesnej koncepcji magazynu w formacie kieszonkowym z aktualną i różnorodną tematyką, zdobywa segment czasopism kobiecych w Europie. Ten przepis na sukces chcielibyśmy zastosować również w Polsce, jednym z najważniejszych rynków czasopism w Europie Wschodniej."
Oliver Voigt, prezes G+J Polska: "W ciągu ostatnich dwóch lat wprowadziliśmy na rynek z ogromnym sukcesem dwa wysokiej jakości czasopisma: NATIONAL GEOGRAPHIC i GALĘ a od wiosny 2003 roku będziemy kontynuować międzynarodowy sukces magazynu GLAMOUR. Cieszę się bardzo, że Grażyna Olbrych, jedna z najzdolniejszych dziennikarek w kraju, zwiąże się z G+J Polska."
Dołącz do dyskusji: Gruner + Jahr chce pokonać "Twój Styl" Bauera