Grupa ADV: 500 000 użytkowników platformy poznajomosci.pl
Platforma poznajomosci.pl, która oferuje zwroty gotówki za zakupy w sklepach i bankach biorących udział w programie, ma obecnie 80 tys. użytkowników, poinformował wiceprezes Grupy ADV Konrad Pankiewicz.
Operatorem platformy jest należąca do ADV spółka Iweii.com, zarejestrowana w Irlandii. W najbliższym czasie spółka rozpocznie kampanię marketingową promującą platformę.
"Platforma została uruchomiona we wrześniu zeszłego roku i dziś ma ok. 80 tys. użytkowników. Do tego poziomu doszła bez żadnego marketingu, informacje o niej były przekazywane 'wirusowo'. Ten wynik jest znacznie lepszy od zakładanego planu" - powiedział Pankiewicz.
Wiceprezes Grupy ADV dodał, że w ciągu najbliższych tygodni rozpocznie się w internecie akcja promująca platformę.
„Obecny cel to pół miliona użytkowników" - podkreślił Pankiewicz. Dodał, że jeśli projekt - współfinansowany przez PARP - odniesie sukces, to spółka będzie chciała jak najszybciej wprowadzić go na rynki zagraniczne.
Użytkownicy poznajomosci.pl otrzymują w gotówce (przelewem na konto bankowe) część kosztów zakupów w sklepach zintegrowanych w systemie. Iweii.com przeznacza na ten zwrot część swojej prowizji od sklepu. Co więcej, użytkownicy dostają też pieniądze za zakupy wykonane przez znajomych, których zaprosili do uczestnictwa w programie.
Skonsolidowanie przychody Grupy ADV po czterech kwartałach 2010 wyniosły 53,36 mln zł, czyli o 77% więcej niż w roku 2009. Zysk netto osiągnął poziom 2,53 mln zł i wzrósł o 613%.
W kwietniu Grupa ADV zadebiutuje na rynku podstawowym GPW. Spółka przeniesie się z NewConnect, bez przeprowadzenia emisji nowych akcji.
Dołącz do dyskusji: Grupa ADV: 500 000 użytkowników platformy poznajomosci.pl