Grupa Freundschaft awansuje kluczowych managerów. Odchodzi Piotr Hassine
Grupa Freundschaft ogłasza awans pięciu kluczowych managerów. To Magdalena Korczak, Agata Wołkowicka, Weronka Zielińska, Bartek Koj i Kamila Wilczek. Wszyscy będą pełnić strategiczne funkcje w strukturze agencji. Z agencją i rynkiem reklamy żegna się Piotr Hassine.
Magdalena Korczak związana z Grupą Freundschaft od 12 lat, obejmuje stanowisko managing directorki i dołącza do zarządu Freundschaft. Wraz z Anna Koszur (CEO) będzie odpowiedzialna za realizację celów biznesowych agencji, nadzór nad strategicznymi projektami, utrzymanie i rozwój relacji z klientami oraz za wdrażanie i utrzymywanie wysokich standardów jakości usług oferowanych przez Freundschaft.
Agata Wołkowicka, dołączyła do Grupy Freundschaft 10 lat temu. Jako nowa business director będzie kierować zespołami Social Mediów, Technologii i usług digital, opracowując i wdrażając efektywne strategie marketingowe dla klientów. Jest również odpowiedzialna za rozwój nowych usług digitalowych opartych między innymi o generatywną sztuczną inteligencję (AI), które mają na celu zwiększenie efektywności działań marketingowych i lepsze zaspokojenie potrzeb obecnych i nowych klientów agencji.
Weronika Zielińska, związana z Grupą Freundschaft od 12 lat, awansuje na stanowisko deputy creative directorki. Wcześniej pełniła rolę creative group head. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołami kreatywnymi pracującymi dla Grupy Polsat Plus.
Bartek Koj, związany z Grupą Freundschaft od 2016 roku, pełni rolę head of design. Do jego zadań należy nadzór nad całością działań design Grupy Freundschaft. Jest doświadczonym designerem oraz specjalistą w zakresie wykorzystania AI w projektowaniu, wdrażającym innowacyjne rozwiązania technologiczne i rozwijającym procesy oparte na nowych technologiach w agencji.
Kamila Wilczek, związana z Grupą Freundschaft od 2 lat awansuje na stanowisko head of people and culture. Staje na czele nowo utworzonego działu, który wyrasta z DNA agencji opartej na wartościach. People and Culture raportuje bezpośrednio do CEO agencji Anny Koszur. Kamila Wilczek będzie odpowiedzialna za wszystkie HR-owe aspekty zarządzania zespołem Freundschaft. Jej kluczową rolą będzie również kształtowanie i utrzymanie kultury agencyjnej, która promuje innowacyjność, zaangażowanie, kreatywność, otwartość, tolerancję i radość z pracy.
- Te awanse bardzo mnie cieszą i są mi szczególnie bliskie. Pokazują, że utalentowane osoby zostają we Freundschaft długo i mogą znaleźć dla siebie ścieżkę rozwoju wewnątrz firmy. Dzięki zmianom mogę w pełni skupić się na rozwoju agencji, pracować bliżej z działem New Business oraz kontynuować współpracę z kierowanym przeze mnie działem strategii. Jestem przekonana, że te awanse to nowe otwarcie i kluczowy moment dla Freundschaft - powiedziała Ania Koszur, CEO Grupy Freundschaft.
Piotr Hassine odchodzi z Freundeschaft
Z Grupą Freundschaft i rynkiem agencyjnym żegna się obecny chief growth officer Piotr Hassine zmieniając ścieżkę kariery z reklamowej na marketingową. Z agencją związany był od 2016 roku. Doświadczenie zdobywał w agencjach MRM//McCann, Havas Worldwide Warsaw, a także w BNP Paribas, account executive w K2 i w Wirtualnej Polsce.
Z końcem sierpnia obecny dyrektor kreatywny Freundeschaft Marcin Mroczek i jego team partner Andrzej Błachut, postanowili realizować się jako team kreatywny poza agencją. Marcin w nowej roli nie będzie zarządzał zespołami kreatywnymi, ale aktywnie powróci do zawodu copywritera. Z Andrzejem Błachutem nadal będą tworzyć team kreatywny.
Dołącz do dyskusji: Grupa Freundschaft awansuje kluczowych managerów. Odchodzi Piotr Hassine