Grupa K2 z wyższymi wpływami i 1 mln zł straty, zarząd na kolejne trzy lata
W I kwartale 2016 roku Grupa K2 zwiększyła sprzedaż o 6 procent do kwoty 19 milionów złotych. Spółki grupy zdobyły tez nowych klientów, między innymi markę Ochnik i koncern FMCG.
W komunikacie podkreślono, że wpływ na wyniki I kwartału br. miały standardowa sezonowość oraz wyższe koszty działań związane z pozyskiwaniem nowych klientów.
W raportowanym okresie Grupa K2 wykazała sprzedaż na poziomie 19 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o 6 proc. Strata netto zmalała w skali roku z 1,2 mln zł do 1,05 mln zł.
- Odnotowaliśmy większe niż zazwyczaj zaangażowanie w procesy new business - podkreśla Tomasz Tomczyk, prezes K2 Internet. - Braliśmy udział w dużych przetargach dla nowych i aktualnych klientów, co wiązało się z poniesieniem konkretnych kosztów na ich obsługę. Dodatkowo w segmencie agencyjnym mieliśmy przesunięcie realizacji części projektów na kolejny kwartał. To z kolei pozwala nam oczekiwać poprawy wyników w kolejnych kwartałach - dodaje.
W komunikacie podkreślono, że zespół K2 Disruptive Lab rozpoczął projekt dla amerykańskiego koncernu FMCG. Z kolei agencja K2 pozyskała nowych klientów w postaci firmy z branży farmaceutycznej oraz spółki Ochnik.
W środę rada nadzorcza Grupy K2 wybrała na trzyletnią kadencję zarząd w dotychczasowym składzie: Tomasz Tomczyk pozostaje prezesem, a Rafał Ciszewski i Łukasz Lewandowski wiceprezesami.
Dołącz do dyskusji: Grupa K2 z wyższymi wpływami i 1 mln zł straty, zarząd na kolejne trzy lata