SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa mediowa Time For Friends rośnie w siłę. Marketing, sprzedaż, redakcje i Biletomat.pl z 10 nowymi liderami

Grupa mediowa Time For Friends od początku roku wzmacnia swoje mediowe, marketingowe oraz e-commercowe zespoły. Załoga Time For Friends, właściciela bileterii Biletomat.pl oraz portali muzycznych Rytmy, Muno i FTB powiększa się o zespół doświadczonych ekspertów.

Time For Friends zakończyło bardzo intensywny sezon letni. Przedstawiciele marek grupy byli obecni na wszystkich najważniejszych letnich wydarzeniach. Zrealizowali też kampanie m.in. dla marek Durex, ASUS czy Samsung, a także 2 duże selfbrandingowe akcje, w ramach których wynajęte samoloty wypisały na niebie manifest MAKE FRIENDS NOT WAR w Berlinie podczas Rave The Planet (Love Parade) oraz #kupiekarnet przy okazji Open’er Festival w Gdyni. Od początku roku bileteria Biletomat.pl należąca do Time For Friends sprzedała ponad pół miliona biletów na wydarzenia w całym kraju, a w trakcie kilku wakacyjnych tygodni obsłużyła wydarzenia na ponad 200 tysięcy uczestników.

Co przyniesie jesień? Masę wydarzeń, koncertów oraz premier muzycznych i lifestylowych. Aby móc realizować projekty o coraz większej skali i odpowiednio przygotować się na nowe plany i wyzwania, poszerzamy swoje kompetencje w działach marketingu, kreacji, sprzedaży oraz w redakcjach. Wzmacniamy nowymi kompetencjami prężnie działający do tej pory zespółmówi Konrad Kubaczewski, CEO Grupy Mediowej Time For Friends.

Na przestrzeni ostatnich miesięcy zespół liderski Time For Friends powiększył się o doświadczonych i sprawdzonych ekspertów:

Paweł Aniołkowski objął funkcję Head of Operations całej grupy i będzie odpowiedzialny za działania operacyjne z liderami obszarów, nie tylko na poziomie pomysłów i realizacji, ale przede wszystkim egzekucji. Wspiera też zarząd w negocjacjach z klientami.

Damian Siemień to nowy Head of Creative. Do tej pory pracował jako copywriter m.in. dla agencji GREY i albo/albo oraz stworzył markę osobistą jako „Bolesław Chromry”, z którązwiązany jest do dzisiaj. W grupie mediowej odpowie za kompleksowe działania kreatywne dla klientów komercyjnych oraz na potrzeby wewnętrzne.

Magda Fornal objęła stanowisko Head of Sales i zarządza działem sprzedaży B2B. Magda jest ekspertką w dziedzinie działań content marketingowych, video oraz social mediowych. Do tej pory opiekowała się portalem Noizz.pl na stanowisku New Business Manager. W Time for Friends odpowie za nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych. Jej praca zaowocowała m.in. współpracami z markami Durex, ASUS i Samsung.

Joanna Szpendowska objęła rolę Team Leader w zespole Biletomat.pl. Joanna z branżą muzyczną związana jest od dziecka. Przeszła przez wszystkie szczeble organizacji wydarzeń muzycznych, żeby finalnie zająć się gałęzią e-commerce. Szpendowska dba w Biletomat.pl o współpracę z organizatorami wydarzeń. Wcześniej wspierała m.in. z MyMusic Events i eBilet Polska. W Biletomat.pl poprowadzi zespół sprzedażowy oraz zadba o poziom obsługi klienta B2B oraz B2C.

Zespół marketingu jako Brand Manager wzmocniła Magda Smoleńska. W Time for Friends odpowiada za strategię komunikacji, kampanie i akcje specjalne dla wszystkich marek z portfolio grupy. Doświadczenie zdobywała m.in. w Newsweek Polska i Noizz.pl.

Kierownikiem redakcji Rytmy.pl i FTB.pl został Jonasz Tołopiło, który pracuje w mediach już ponad 10 lat. Wcześniej jako redaktor naczelny Papaya.Rocks i zastępca redaktora naczelnego magazynu Aktivist. Doświadczenie zdobywał pracując dla polskich oraz międzynarodowych klientów, łącząc angażujące treści z produkcją i efektywnością. Wizja, świadomość celu i oryginalność to jego znaki rozpoznawcze.

Zdzisław Furgał został redaktorem prowadzącym portalu Rytmy.pl. Zdzisław jest dziennikarzem, redaktorem i wielkim fanem popkultury. Przez wiele lat współtworzył takie tytuły jak Papaya.Rocks, HIRO, Aktivist czy naEKRANIE.pl.

O powodzenie nowych projektów grupy zadba Ola Drabowicz – Project Manager. Ola będzie realizować projekty content marketingowe dla klientów oraz marek własnych. Wcześniej pracowała w Ringier Axel Springer Polska oraz zespołach reklamowych Ogilvy i albo/albo.

Stanowisko Senior Social Media & Community Manager objął Krzysztof Zawistowski, który ma już ponad 10 lat doświadczenia w branży – od domów mediowych, PLL LOT, Shopee, po butikowe agencje reklamowe. W Time For Friends odpowie za opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju społeczności w ramach mediów społecznościowych grupy mediowej.

Jako Performance Marketing Expert do zespołu dołączył Tomasz Wojciechowski. Jego zadaniem będzie maksymalizacja efektów prowadzonych działań z zakresu media buying. Poprzez odpowiednie konfiguracje systemów, reklam, po optymalizację i ewaluację działań. Doświadczenie zdobył pracując dla takich miejsc jak All4Affiliate, Stroer Digital czy adrino.

W skład grupy mediowej Time For Friends wchodzi e-commerce Biletomat.pl oraz portale Muno.pl, Rytmy.pl, FTB.pl oraz Glamrap.pl. Miesięczny zasięg serwisów to 2,5 MLN wizyt, kanały Social Media generują w sumie 6 MLN zasięgu. Wolumen sprzedanych przez Biletomat.pl biletów sięga 600 tysięcy, a jego baza eventowa posiada 24 000 wydarzeń rozrywkowych rocznie. Od 19 lat tworzą w Polsce media i treści związane z branżą muzyczną, eventami, kulturą i lifestyle.

Dołącz do dyskusji: Grupa mediowa Time For Friends rośnie w siłę. Marketing, sprzedaż, redakcje i Biletomat.pl z 10 nowymi liderami

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gang Albanii
Kim są ci liderzy? Pierwszy raz o nich słyszę.
odpowiedź
User
🤦🏻🤦🏻🤦🏻
ta firma to żart
odpowiedź
User
Em
Zapowiada się ciekawie
odpowiedź