Grupa TVN stawia na rozwój kompetencji pracowników, w I kwartale zorganizowała 32 szkolenia
W pierwszym kwartale 2022 roku Grupa TVN zorganizowała 32 różne szkolenia i webinary wewnętrzne, w których udział wzięło łącznie ponad 1350 osób. Nadawca planuje w najbliższych tygodniach uruchomić kolejne projekty, w tym m.in. skierowany do różnych grup zawodowych i zespołów program szkoleniowy w zakresie usprawniania procesów i innowacji.
Z wewnętrznego badania Grupy TVN wynika, że zdecydowana większość pracowników i współpracowników spółki wskazała na webinary jako narzędzie rozwojowe pierwszego wyboru. W pierwszym kwartale brało w nich udział 920 osób. Z kolei warsztaty w formule online, których odbyło się 18, przyciągnęły grupę 355 pracowników. Łącznie firma zorganizowała 32 różne szkolenia i webinary.
- Obserwujemy stały wzrost zainteresowania dodatkowymi formami szkoleń i rozwoju wśród pracowników. To pokazuje z jak ambitnych indywidualności składa się nasz zespół. Chcąc utrzymać ten trend, zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie badania potrzeb rozwojowych w obszarach biznesowych. Wiemy czego oczekują nasi pracownicy, więc już w najbliższych tygodniach ruszą kolejne inicjatywy. - komentuje Agnieszka Maciejewska, szefowa działu People&Culture. - Będziemy kontynuować również te działania rozwojowe, które do tej pory świetnie się sprawdziły. Od 2021 roku zespół Learning & Development w dużej mierze kieruje się potrzebami konkretnych zespołów oraz zachęca pracowników do korzystania z bardzo bogatej oferty szkoleń online, także w języku angielskim - zapowiada.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Grupa TVN w najbliższych tygodniach planuje uruchomić kolejne projekty, w tym m.in. programy dla managerów sekcji newsowej z zakresu zarządzania projektami, usprawniania procesów i innowacji oraz program rozwojowy dla managerów średniego szczebla.
Nadawca dodatkowo przewiduje kontynuację programu „Lider w zmianie", czyli warsztatów i webinariów wspierających pracowników oraz menedżerów w nowym modelu pracy hybrydowej po powrocie do biur. Program stworzony jest z 5 modułów rozwoju kluczowych kompetencji przywódczych i praktyk zarządzania w procesie zmian oraz transformacji.
W portfolio szkoleń znajdą się również warsztaty z zarządzania czasem pracy i efektywnością oraz storytelling danych w biznesie.
- W naszej firmie pracujemy z ludźmi, którzy rozumieją specyfikę branży, odpowiedzialność jaką niesie za sobą ta praca, a także siłę jaką tworzymy jako zespół. W ramach naszej Grupy 7 proc. wszystkich pracowników jest z nami ponad 20 lat! Napełnia nas to dumą, bo świadczy to o tym, że jesteśmy pracodawcą, na którym można polegać. Notujemy również stały napływ nowych pracowników. Chcemy im pokazać, że warto zostać z nami na dłużej - inwestujemy we wszystkich, niezależnie od ich etapu kariery - dodaje Agnieszka Maciejewska.
W Grupie TVN funkcjonuje wewnętrzny system nagradzania finansowego o nazwie Stellar, w którym poszczególni pracownicy mogą docenić innych za okazane im wsparcie. Wyznaczając beneficjenta nagrody sami pracownicy wskazują, z którą wartością organizacji dane osiągnięcie jest szczególnie powiązane.
- W 2021 roku jako zespół przyznaliśmy sobie nawzajem aż 2466 nagród. Ta liczba jest komentarzem samym w sobie. Niewiele rzeczy działa na ludzi tak motywująco jak wyrażenie uznania za dobrze wykonaną pracę. Docenianie zaangażowania i wyrażanie podziękowań to ważne elementy naszej kultury organizacyjnej. Uznanie to coś więcej niż tylko miły gest. Umacnia ono i nagradza zachowania pomagające w osiągnięciu sukcesu. Krótko mówiąc, to metoda, która się sprawdza - komunikuje Monika Karczewska, international compensation & benefits senior manager.
W 2020 roku Grupa TVN zanotowała spadek przychodów o 9,8 proc. do 1,87 mld zł, a jej zysk netto zmalał z 540,57 do 486,98 mln zł. Nadawca zatrudnia 1,4 tys. pracowników etatowych, zwiększył wpływy abonamentowe i dostał dużo wyższą dywidendę od Canal+ Polska.
Dołącz do dyskusji: Grupa TVN stawia na rozwój kompetencji pracowników, w I kwartale zorganizowała 32 szkolenia