GUS wybiera agencję reklamową
Główny Urząd Statystyczny wybierze w przetargu agencję, która zajmie się realizacją kampanii informacyjno-promocyjnych dla projektu "Przestrzenne Dane Statystyczne w Systemie Informacyjnym Państwa" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Wybrana w nim agencja będzie odpowiadać m.in. za obsługę płatnej promocji działań Głównego Urzędu Statystycznego dot. produktów PDS w mediach społecznościowych z wykorzystaniem mechanizmów reklamowych tych mediów, projektowaniem, drukiem oraz dostawą ulotek i plakatów informacyjnych projektu PDS, produkcją spotu reklamowego oraz ośmiu filmów instruktażowych, przygotowaniem artykułu i grafiki, opracowaniem artykułów, zakupem powierzchni reklamowej na publikację artykułów sponsorowanych, emisją.
Budżet zaplanowanych działań wynosi 316,4 tys. zł netto (bez VAT).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wybrana agencja będzie pracować dla GUS do 14 października br. Oferty można składać do 23 maja br.
Dołącz do dyskusji: GUS wybiera agencję reklamową