Haczewska-Wierzbicka, Lusińska, Rączkowski, Openchowska i Kwietniewski w Grupie IQS
Zespół Grupy IQS został rozszerzony o kolejnych badaczy ilościowych i jakościowych, którzy będą wspomagać bieżącą obsługę projektów badawczych i nawiązywać współpracę z nowymi klientami.
Zespoły jakościowe zasiliły Katarzyna Haczewska-Wierzbicka i Katarzyna Lusinska, a do zespołów ilościowych dołączyli Adam Rączkowski, Marta Openchowska oraz Piotr Kwietniewski.
Katarzyna Haczewska-Wierzbicka od 2004 roku była związana z firmą badawczą MB SMG/KRC, gdzie odpowiadała za całościowe zarządzanie projektami badawczymi od pozyskiwania klientów, poprzez dostosowanie rozwiązań badawczych, do analizy i raportowania. Ma doświadczenie w zarządzaniu i prowadzeniu wszystkich typów badań jakościowych. Prowadziła również międzynarodowe projekty badawcze, m.in. w Indiach, Czechach, Rosji i Niemczech. Prywatnie jest mamą trzech synów oraz fanką dynamicznego trybu życia. Wolny czas najchętniej spędza na wycieczkach rowerowych, przy grach planszowych lub przy biżuterii, którą sama wykonuje.
Katarzyna Lusińska przez ostatnie osiem lat także była związana z MB SMG/KRC. Posiada doświadczenie w kompleksowej obsłudze klienta oraz koordynacji badań jakościowych i ilościowych. Specjalizuje się przede wszystkim w badaniach segmentu FMCG oraz ubezpieczeń i bankowości. W Grupie IQS zamierza skoncentrować się na rozwijaniu współpracy z Klientami z silnym akcentem doradztwa strategicznego. Wolny czas zajmują jej wyprawy off roadowe oraz szkolenia swoich psów. Uwielbia również kulturę Azji Wschodniej i historię średniowiecza. Sezonowo zajmuje się narciarstwem, szczególnie biegowym.
Adam Rączkowski to nowy członek jednego z zespołów ilościowych. Z branżą związany jest od 2006 roku. Do Grupy IQS dołączył z TNS OBOP, gdzie zajmował się projektami związanymi z telekomunikacją&it, badaniami konsumenckimi oraz projektami satysfakcji klientów/pracowników. Z wykształcenia jest socjologiem, absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. Studiował również analizy marketingowe na SGH. Jego obszar zainteresowań to szeroko pojęta komunikacja i jej wpływ na zachowania/obyczaje, szczególnie na przykładzie postaw Polaków z Kresów Wschodnich. Wolny czas zajmuje uprawianiem i promowaniem aktywnej turystyki: kajakowej, rowerowej oraz górskiej.
Marta Openchowska, która również dołączyła do zespołu ilościowego, z branżą związana jest od 4 lat. Ostatnio pracowała w TNS OBOP zajmując się kompleksową obsługą projektów, szczególnie badań satysfakcji (pracowników oraz klientów) oraz badań pracowniczych. Skończyła ekonometrię na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. W wolnych chwilach lubi eksplorować nieznane miejsca świata, ostatnio coraz częściej Polski, a także posłuchać muzyki w operze lub w zaciszu domowym.
Piotr Kwietniewski badaniami zajmuje się od 1997 roku, a doświadczenie zdobywał m.in. w agencji badawczej MB SMG/KRC oraz po stronie klienta w firmie Nutricia i Żywiec Zdrój. Z wykształcenia jest psychologiem. Prywatnie to również trener i szkoleniowiec zainteresowany coachingiem i rozwojem. W wolnych chwilach zajmuje się aktywnym sportem: w górach lub na rowerze.
Dołącz do dyskusji: Haczewska-Wierzbicka, Lusińska, Rączkowski, Openchowska i Kwietniewski w Grupie IQS