SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

HBO Max wyemituje program biznesowy „The Big Shot” z Bethenny Frankel

HBO Max zamówił osiem odcinków programu "The Big Shot with Bethenny", stworzonego przez Marka Burnetta z MGM Television. Będzie to seria konkursów dla zawodników, którzy będą walczyli o stanowisko wiceprezesa firmy Skinnygirl.

Bethanny Frankel/Instagram.com Bethanny Frankel/Instagram.com

W półgodzinnych odcinkach zawodnicy będą starać się o stanowisko wiceprezesa i zastępcy Bethenny Frankel w jej firmie Skinnygirl. Uczestnicy będą testowani w zadaniach i wyzwaniach stawianych przed nimi w programie. Bethenny Frankel będzie w ten sposób sprawdzała, jak bardzo zdeterminowany i kreatywny jest zawodnik, aby wspiąć się na szczyt w biznesie.

Producentem "The Big Shot with Bethenny" jest MGM Television, a twórcą formatu jest dyrektor generalny tej firmy Mark Burnett, który będzie też producentem wykonawczym programu wraz z Bethenny Frankel.

Frankel jest założycielem i prezesem Skinnygirl, marki lifestylowej dla kobiet oraz byłą gwiazdą serialu reality show "Gospodynie z kasą. Nowy Jork" ("The Real Housewives od New York City").

"Bethanny Frankel to rzadki talent"

- Poznałem Bethenny, kiedy umieściłem ją w pierwszym sezonie "The Real Housewives of New York City" i zrobiła na mnie ogromne wrażenie. To niesamowite, że jej imperium wciąż się rozwija i jestem przekonana, że kandydaci będą robili wszystko, aby dla niej pracować - powiedziała Jennifer O'Connell, wiceprezes ds. programów HBO Max.

- Bethenny to rzadki talent, a jej instynkt twórczy jest równy zdolnościom biznesowym. Współpraca z nią przy tworzeniu tej serii była niesamowitym doświadczeniem - powiedział Barry Poznick, prezes MGM Television. - Dajemy fanom Bethenny dostęp do jej firmy, aby mogli zobaczyć, jak zarządza swoim imperium, jednocześnie oferując jednemu z nich szansę dołączenia na stałe do jej zespołu zarządzającego - dodał.
 
- Poza macierzyństwem jako osobę definiuje mnie praca i determinacja, aby sprawiać, że niemożliwe staje się możliwe - powiedziała Bethenny Frankel. Na Instagramie bizneswoman napisała: "Tęskniliście za mną? Wracam w moim nowym show".

 

 

HBO Max wystartuje wiosną w USA
 
Bethenny Frankel jest osobowością telewizyjną, producentem programów oraz założycielką marki Skinnygirl. Z Markiem Burnettem pracowała w latach 2017-2019 w dwóch sezonach cieszącego się uznaniem krytyków programu "Shark Tank", w którym przedsiębiorcy prezentują swoje pomysły biznesowe przed pięcioma "rekinami biznesu", którzy decydują, czy zainwestować w ich firmy. Do 2019 r. grała też w ośmiu sezonach reality show "Gospodynie z kasą. Nowy Jork". W 2011 roku została uznana za jedną ze 100 najbardziej wpływowych gwiazd przez Forbes.
 
HBO Max to serwis VoD koncernu WarnerMedia, który zadebiutuje w maju 2020 roku, na razie jedynie w USA. Na początek na platformie pojawi się 10 tys. godzin godzin rozrywki oraz 1,8 tys. filmów i seriali. Zgodnie z zapowiedzią miesięczny abonament w serwisie będzie kosztował 14,99 dolara.

Na platformie znajdą się ekskluzywne treści produkowane m.in. przez stację HBO, a także seriale i filmy do których WarnerMedia posiada obecnie prawa. Znajdą się tam m.in. tytuły od Warner Bros., New Line, The CW, TNT czy Cartoon Network. W bibliotece serwisu mają się pojawić także nowe własne produkcje dostępne pod marką Max Originals. HBO Max będzie miał 31 oryginalnych serii w 2020 roku i 50 takich produkcji w 2021 roku.

Dla serwisu mają produkować tacy producenci i reżyserzy jak Steven Soderbergh, Greg Berlanti, Mindy Kaling i JJ Abrams. Serwis będzie pokazywać m.in. seriale „Friends” i „The Big Bang Theory”, wyprodukowane przez Warner Bros. W przeciwieństwie do innych platform streamingowych, HBO Max będzie wprowadzać nowe, oryginalne odcinki seriali jeden po drugim - podobnie jak w tradycyjnych sieciach telewizyjnych. Podczas imprezy z okazji dnia WarnerMedia w Burbank w Kalifornii, dyrektor generalny WarnerMedia John Stankey powiedział, że HBO Max skupi się na trzech obszarach programowych: dzieci/rodzina, pokolenie milenialsów/Gen-Z i dorośli, ze szczególnym uwzględnieniem kobiet. Reilly twierdzi, że średni wiek widza HBO wynosi 49 lat, w przypadku HBO Max ma to być 39 lat.

Dołącz do dyskusji: HBO Max wyemituje program biznesowy „The Big Shot” z Bethenny Frankel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl