Heineken nadal będzie inwestował w marketing
Pomimo obniżenia wydatków w pierwszej połowie bieżącego roku, firma Heineken zapewnia, że nadal będzie inwestować w marketing.
Browar, do którego oprócz Heinekena należą takie marki jak Amstel i Strongbow, oświadczył, że wciąż będzie wydawać pieniądze na marketing i produktowe innowacje, określając je jako "kluczowe czynniki napędzające wartość marki i ogólny sukces".
W pierwszej połowie bieżącego roku zysk netto Heinekena zwiększył się o 20 proc., do 489 milionów euro, do czego w głównej mierze przyczyniły się cięcia kosztów.
Zrekompensowały one spadek sprzedaży produktów firmy. We wspomnianym okresie liczba sprzedanych przez browar piw spadła o 6,6 proc., a o 6,3 proc. zmniejszyły się także koszty Heinekena w zakresie marketingu i sprzedaży.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Heineken nadal będzie inwestował w marketing