Helios rusza z własną siecią społecznościową dla pracowników
Sieć kin Helios, należąca do Agory, uruchomiła własną, zamkniętą sieć społecznościową dla swoich pracowników - SalesPower. Za jej wdrożenie odpowiada LearnPlace.pl.
Celem interaktywnego kanału będzie informowanie zespołu o tym, co się dzieje w firmie, zbieranie feedbacku i nowych pomysłów, jak też ułatwienie sieciowego dzielenia się wiedzą i najlepszymi praktykami.
- Postanowiliśmy, że chcemy zacząć rozmawiać z pracownikami inaczej - powiedział prezes sieci kin Helios Tomasz Jagiełło. - Newslettery informacyjne przesyłane do kin e-mailami wypełniły już swoją powinność. Świat bardzo się zmienił w ciągu ostatnich kilku lat. W związku z tym nasza komunikacja wewnętrzna musi dotrzymywać kroku trendom, stając się bardziej otwarta i wielokierunkowa - dodaje Jagiełło.
Za wdrożenie platformy odpowiada warszawska firma LearnPlace.pl.
Jak informuje firma w komunikacie prasowym, "Helios podąża w ślad za światowym trendem „digital transformation”, który promuje szeroką gamę nowoczesnych technologii komunikacyjnych, w tym pomysły zapożyczone z mediów społecznościowych, w celu poprawienia efektywności funkcjonowania organizacji i podnoszenia skuteczności działań pracowników".
Przychody ze sprzedaży biletów do kin Helios wyniosły w ubiegłym roku 222,4 mln zł, ze sprzedaży barowej - 83,1 mln zł, a ze sprzedaży reklam kinowych - 35,1 mln zł. Do sieci należą 44 kina w całej Polsce.
Dołącz do dyskusji: Helios rusza z własną siecią społecznościową dla pracowników