Hellmann's w nowej odsłonie promowany kampanią
Marka Hellmann’s startuje z kampanią promującą swoje słynne majonezy w nowej odsłonie. Produkt trafi na sklepowe półki w nowych formatach słoików i z odmienionymi etykietami.
Helmann's na polskim rynku oferuje dwa warianty majonezu: Majonez Babuni i Majonez Original. Pierwszy z nich charakteryzuje się delikatnym, słodkim smakiem, podczas gdy drugi ma bardziej kwaśny profil.
Wkrótce na sklepowych półkach pojawią się słoiki w nowych rozmiarach: 340 ml oraz 500 ml. Będą one opatrzone odmienioną etykietą nawiązującą do nowej strategii promocji. Pod charakterystycznym logiem z niebieską kokardą wprowadzoną w 1913 r. przez Richarda Hellmanna pojawi się napis „wyjątkowo kremowy” nawiązujący do hasła marki oraz znaczek informujący o tym, że produkt nie zawiera konserwantów. Wysoką jakość składników majonezu ma podkreślić grafika rozbitych na pół jajek, wraz z doprecyzowaniem „z wolnego wybiegu”. Ponadto na odwrocie opakowania będzie można przeczytać, że olej użyty w procesie produkcji pochodzi ze zrównoważonych upraw, a majonez jest źródłem kwasów tłuszczowych Omega 3.
Zmianom towarzyszy nowa koncepcja komunikacyjna. Jej główny przekaz opiera się na podkreśleniu bogatego, wyjątkowo kremowego smaku, tak cenionego przez konsumentów. Zostało to wyrażone w haśle kampanii: „Bogaty smak, wyjątkowo kremowy. Od 1913 roku”. W ten sposób została też podkreślona długoletnia historia marki.
Kampania promująca nowy Hellmann’s prowadzona będzie m.in. w telewizji i internecie. Nową komunikację będą wspierały także aktywności PR.
Dołącz do dyskusji: Hellmann's w nowej odsłonie promowany kampanią