Heyah w wersji smartfonowej reklamuje „internet co się zowie” (wideo)
Nowa kampania reklamowa taryfy Heyah (oferowanej przez T-Mobile Polska) przekonuje, że młodzi użytkownicy tej usługi mogą wszystko, a nie muszą nic. Akcję, promującą nowe pakiety internetowe, przygotowały agencje Brain i Next oraz dom mediowy Starcom.
Bohaterem nowych reklam Heyah jest młody chłopak nierozstający się ze smartfonem oraz dzięki jego różnym funkcjom, m.in. internetowi mobilnemu, zmieniający rzeczywistość według własnego uznania. Ma to odzwierciedlać zwyczaje osób z grupy docelowej marki, dla których prawdziwy świat nie istnieje już bez internetu, a sieć mocno przenika się z życiem pozainternetowym.
To spora zmiana w porównaniu z poprzednimi kampaniami reklamowymi, w których występowały głównie zwierzęta - jesienią ub.r. były to psy promujące pakiety „niedopsiegadania” (zobacz to), a wcześniej w wielu spotach występował animowany jak (obejrzyj jeden z nich). Odświeżenie komunikacji Heyah wynika z tego, że po wygranym przetargu obsługę reklamową marki od G7 przejęła agencja Brain (więcej o tym).
W nowej odsłonie Heyah jest prezentowana jako smartfonowa. Oprócz spotu wizerunkowego emitowane są reklamy produktowe, o których pisaliśmy już w zeszłym tygodniu. Promują one pakiety internetowe wprowadzone w ramach nowych planów taryfowych (zobacz ich szczegóły).
Akcja reklamowa zaczęła się 20 kwietnia etapem teaserowym, a od 25 kwietnia jest prowadzona jej właściwa odsłona. Obejmuje telewizję (30-sekundowy spot wizerunkowy i 15-sekundowe produktowe), internet (m.in. portale społecznościowe, radia internetowe, blogi, serwisy wideo) oraz outdoor (nośniki digital signage, takie jak ekrany w komunikacji miejskiej, w kinach, na uczelniach, sklepach odzieżowych czy przestrzeni miejskiej).
Działania w internecie realizuje agencja Next, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Heyah w wersji smartfonowej reklamuje „internet co się zowie” (wideo)