Highway FM – wspólny produkt reklamowy Polskiego Radia i Grupy Radiowej TIME
Rusza sprzedaż pakietu reklamowego Highway FM obejmującego stacje Polskiego Radia i Grupy Radiowej TIME.
W skład Highway FM wchodzą należące do Grupy Radiowej TIME sieci Eska, Eska Rock, Wawa i Vox FM (tworzące razem pakiet Total TIME) oraz stacje Polskiego Radia: Jedynka, Trójka i Czwórka. Oferta jest skierowana do marketerów realizujących kampanie o zasięgu ogólnopolskim. Stacje TIME oraz Czwórka są planowane w każdym dniu danej kampanii, natomiast Trójka i Jedynka – naprzemiennie.
– Tworząc Highway FM wzięliśmy pod uwagę potrzeby Klientów, którzy poszukają atrakcyjnych rozwiązań playerskich – opisuje Robert Juszczyk, szef działu strategii i planowania Agencji Reklamy Polskiego Radia. – Pakiet ten buduje efektywnie zasięg kampanii, a co za tym idzie oferuje niski koszt budowy zasięgu przy konkurencyjnym CPP – przekonuje.
Dołącz do dyskusji: Highway FM – wspólny produkt reklamowy Polskiego Radia i Grupy Radiowej TIME
Że ktoś się na to u nich zgodził.... Szok!