Hitwise: coraz więcej czasu na serwisy społecznościowe
Czas spędzany w maju przez amerykańskich internautów na stronach serwisów społecznościowych zwiększył się w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku o 71 procent.
Najpopularniejszym za oceanem serwisem społecznościowym w ubiegłym miesiącu był MySpace z udziałami w rynku na poziomie 72,73 procenta - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej Hitwise.
Na kolejnych miejscach znalazły się serwisy: Facebook (16,24 procenta udziałów w rynku), MyYearbook (1,4 procenta), Bebo (1 procent) oraz Black Planet (0,9 procenta).
Z danych Hitwise wynika również, że amerykańscy internauci na stronach serwisów społecznościowych spędzili w maju średnio 27 minut i 21 sekund. Spośród pięciu najpopularniejszych portali liderem pod tym względem był MyYearbook (30 minut i 51 sekund), przed Bebo (30:17), MySpace (29:42), Black Planet (24:54) oraz Facebook (20:21).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Hitwise: coraz więcej czasu na serwisy społecznościowe